Sposoby składania zamówienia

  • W celu zawarcia umowy sprzedaży niezbędne jest złożenie zamówienia przez Klienta.
  • Zamówienia można złożyć w dowolnej wybranej formie:
  • za pomocą koszyka znajdującego się na stronie Sklepu

  • poprzez wysyłanie zamówienia na adres: meblekuchenne.pl@gmail.com

  • lub telefonicznie pod nr tel. 504 505 113

  • Po złożeniu zamówienia Sklep niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie stosownej wiadomości zwrotnej na podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej lub poprzez wiadomość sms. Potwierdzenie powinno zawierać wszystkie istotne elementy zamówienia tj. informację o produkcie i cenę.
  • Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości zostanie zawarta umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sklepem.
  • W przypadku zamówienia telefonicznego Sklep dodatkowo potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji przesyłając stosowną wiadomości na adres poczty elektronicznej Klienta.
  • Składanie zamówienia w formie elektronicznej możliwe jest przez całą dobę, zamówienia telefoniczne przyjmowane będą w godzinach 9:00 – 17:00 w dni robocze.
  • Zamówienia złożone w soboty, niedziele i w pozostałe dni wolne od pracy będą przyjmowane w kolejnym dniu roboczym.
  • Kryterium realizacji zamówienia za pośrednictwem Sklepu jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia (dane Klienta, adres dostawy, telefon kontaktowy, wybrana forma płatności i przesłanie go do Sklepu. Przy wyborze płatności przelew z góry lub gdy wymagana jest zaliczka termin realizacji zamówienia liczony jest od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie.
  • Złożone zamówienie stanowi istotne postanowienie zawartej umowy. W zależności od wybranej formy płatności może ona stanowić podstawę dla Klienta do uiszczenia zaliczki bądź dokonania całkowitej zapłaty za zamówiony towar. Dane do przelewu znajdują się na stronie Sklepu w zakładce „o nas”.
  • Sklep zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia zamówienia w sytuacji gdy wypełniony przez Klienta formularz zawiera błędy lub jest niekompletny.
  • Zastrzega również prawo do wydłużenia czasu realizacji lub anulowania zamówienia z przyczyn od siebie niezależnych takich jak np. braki produkcyjne, przerwy urlopowe czy okresy świąteczne informując o tym zdarzeniu Klienta.
  • Sklep zastrzega sobie również, że rzeczywiste parametry produktu wykonywanego na indywidualne zamówienie Klienta, mogą nieznacznie odbiegać od podanych w Sklepie, a dopuszczalne odstępstwa wynoszą +/- 5% i spowodowane są specyfiką produkcji Zaznacza się również, że różnice w kolorystyce produktów wynikające z ustawienia monitora nie stanowią podstawy do zgłoszenia reklamacji. Zdjęcia przedstawione na stronie Sklepu są poglądowe i mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistości.